For Organizers

Ticmate - Mi ćemo učiniti vaš događaj međunarodna!
Osnovan u 2006, Ticmate's poslovni koncept i cilj je postati vodeća europska tvrtka za međunarodne prodaje ulaznice i putovanja u različite vrste događaja. Prva faza procesa lansiranja bilo je stvaranje LondonMusicalTickets.com . Proširenje je brza i uspjeh je već stvarnost. www.london-musical-tickets.com Je sada dostupan u dvanaest različitih jezika u više od četrdeset zemalja, uz ravnomjernu raspodjelu prodaje ulaznica na svim tržištima.

Ticmate bio i inicijator reality show West End Star u švedskim TV3's, gdje pobjednik osvaja glavnu žensku ulogu ulogu u Monty Python's mjuzikl, Spamalot, igrao u London's West Endu u 2008/09.
Mi se stalno nastoji naći i razviti nove projekte.

Jeste li proizvođač događaj s međunarodnim potencijalom?
Onda Kontaktirajte nas , mi ćemo vam pomoći doći do šire publike.

Ticmate radi s događajima u tri faze:

Prije
U uskoj suradnji s producentom događaja, istraživanja i kartiranja izvodi se pronaći najprikladnije međunarodnu publiku. Nakon što, strategija i plan djelovanja je sastavljen kako bi uspješno doći do odabranog ciljnu skupinu i utvrditi događaj na međunarodnoj razini.

Tijekom
Snazi međunarodna pojačanja marketinga od događaja i prodaja karata, će pak generiraju daljnje prodaje te staviti događaj na svjetskoj karti. To bi moglo uključivati ​​stvari kao što su tailor-made web stranice i pod pokroviteljstvom internetske veze u lokalnim jezicima. Ticmate također ima iskustva u uspostavi ekskluzivne suradnje bavi putničke agencije, turističke agencije i drugih relevantnih organizacija, TV emisije i slično. Google koristi Ticmate kao studiju slučaja o tome kako uspješno koristiti AdWords.

Nakon
Rezultate projekta vrednuju kroz precizno mjerenje, opsežna nastavak rada međunarodne publike, a zemlja specifična analizira do razini okruga. Ova informacija je izuzetno vrijedan, kada, primjerice, planirate međunarodne ture, planira izvoz mjuzikla izvan Broadwayu ili West Endu, itd.

Pioniri u okviru međunarodnih događaja

U Ticmate, možemo vidjeti jasan trend pokazujući povećani interes međunarodnih događaja tijekom sljedećih nekoliko godina. To je prilično očito, ne manje važno od iznosa kamate u našoj podružnici, London mjuzikla, u vrlo kratkom vremenskom razdoblju. Ukupno tržište u živo na događaje u stalnom je porastu svake godine. Na primjer, u 2007 novi rekord je postavljen u London's West Endu, s više od 13,6 milijuna ljudi pohađaju, pogledajte press release. Ovaj trend je pojačan IPK's studija koji , putem ankete, pokazalo je da je događaj Putovanja, odnosno ljudi koji putuju u kulturnim i sportskim događajima, je najbrže rastući sektor u turizmu.

Trendovi su također pokazuje da je stvarni događaj i doživljaj koji je utvrđivanje turističke destinacije sve više i više. U međuvremenu, do sada, opće znanje i sistematizaciji za postizanje međunarodne klijente o novim događajima je uglavnom uspjela unutar industrije. Ovo je mjesto gdje Ticmate vidi veliki potencijal.

Jedinstvena rješenja u kombinaciji s višegodišnjim iskustvom

Ticmate ima svoju mrežu međunarodnih marketinških i prodajnih kanala. Posebno osmišljena tehničke platforme, u kombinaciji s našim dugogodišnjim iskustvom i know-how, stvara interes za oko, i pronalazi publiku za, međunarodnih događaja poput mjuzikla, opere, kabareta, sportskih događaja i koncerata. U budućnosti, naši kupci će moći naručiti svoj let, hotel, pa čak i svoje obroke bez da napuste svoje web stranice.

Bogato iskustvo u prodaji i događajima ulaznica

Ticmate je osnivač i glavni vlasnik, Marcus Moeschlin, ima bogato iskustvo u prodaji ulaznica za međunarodne događaje. On je bio jedan od inicijatora Globalne ulaznice mrežu, u kojoj 22 zemlje kupovati i prodavati ulaznice za međunarodne događaje iz drugoga. Osim toga, on je radio s nekoliko specifičnih produkcijama. Marcus je bio, primjerice, odgovorni za švedskog lansiranje Peter Jöback u Miss Saigon i Petre Nielsen u Chicagu mjuzikl, i izvedena u Londonu. Prema tužiti Uings na Cameron Mackintosh, u tom razdoblju 30% ljudi u publici su bili u posjetu Šveđani.

Prema tome, Marcus Moeschlin također pokrenuo ideju da Šveđanin bi trebao zaposliti, i ispunit, u Royal Albert Hallu u Londonu sa svojim zemljacima. Robert Wells svidio taj prijedlog i pripremili suradnju koja je dovela do Wells punjenje Royal Albert Hallu tri godine za redom, a većina publike došao iz Švedske.

Kontakt

Jeste li događaj producent potrazi doći do međunarodnu publiku? E-mail na International.event na ticmate.com i idemo u razgovoru.

For Organizers
English
Ticmate.com.hr


To cart