FAQ

Kako mogu dobiti moje ulaznice? Kako mogu dobiti moje ulaznice?
Da li su kazališta su dress code? Da li su kazališta su dress code?
Koji put sam trebala pojaviti? Koji put sam trebala pojaviti?
Što će se dogoditi ako se ne mogu koristiti svoje ulaznice? Što će se dogoditi ako se ne mogu koristiti svoje ulaznice?
Što to znači da su moje ulaznice su "Na zahtjev"? Što to znači da su moje ulaznice su "Na zahtjev"?
Trebam ID pri prikupljanju moje ulaznice? Trebam ID pri prikupljanju moje ulaznice?
Da li dodati rezervaciju naknade? Da li dodati rezervaciju naknade?
Imam pitanje ili pritužbu? Imam pitanje ili pritužbu?

Kako mogu dobiti moje ulaznice?

Morate ispisati voucher / e-kartu (e) da mi pošalje na svoju e-mail adresu kao PDF dokument, i morate donijeti kopiju sa sobom na svoje odredište. Ovdje morate razmijeniti bon / e-kartu (e) na vaše izvorne ulaznice ili pokazati na zahtjev bon / e-kartu (e) na sastanku adresu za svoj ​​događaj. To je vrlo važno da pažljivo pročitate sve informacije ispisanu na vašem kuponske / e-karte (s).
Back to FAQ

Da li su kazališta su dress code?

Obično ne postoji dress code, elegantne ili povremeni odjeća je u redu, osim ako postoje druge preporuke. Molimo pročitajte svoj bon / e-kartu (e) vrlo pažljivo, kao što smo ovdje spomenuti sve odijevanja da se mogu primijeniti na vaše rezervacije. Koji put sam trebala pojaviti? Preporučljivo je da se stigne između 15 min. do 30 min. prije. Molimo pročitajte svoj bon / e-kartu (e) vrlo pažljivo, kao što smo ovdje spomenuti točno vrijeme sastanka za vaše rezervacije.
Back to FAQ

Koji put sam trebala pojaviti?

Preporučljivo je da se stigne između 15 min. do 30 min. prije. Molimo pročitajte svoj bon / e-kartu (e) vrlo pažljivo, kao što smo ovdje spomenuti točno vrijeme sastanka za vaše rezervacije.
Back to FAQ

Što će se dogoditi ako se ne mogu koristiti svoje ulaznice?

Normalno ulaznice se ne može vratiti, otkazanih ili razmijeniti s drugim datumima. Ali ako can't koristite svoje ulaznice ćemo, naravno, probati naš najbolji da vam pomogne. Molimo kontaktirajte nas putem stranice kontakt na našim stranicama. Ovdje ćemo objasniti kako bi trebali djelovati ako can't koristite svoje ulaznice. Imajte na umu da to može potrajati neko vrijeme da biste dobili ulaznice ponovno prodaju na druge klijente, te da će se naknadu za odustanak do nas i našeg lokalnog agenta / organizatora ako uspijemo ponovno prodaje ili razmjenjuje svoje ulaznice.
Back to FAQ

Što to znači da su moje ulaznice su "Na zahtjev"?

Za određene događaje, moramo dobiti rezervacija potvrđena od strane nadležnog suda ili naših lokalnih dobavljača. To obično traje manje od 48 sati. To mi nazivamo "Index je na zahtjev". Kad je potvrdila svoj ​​rezervacija po mjestu održavanja ili naš dobavljač, e-ulaznice / vaučere će biti poslan na vaš e-mail adresu, a plaćanje će biti finaliziran. Ako je odbijena rezervacija po mjestu održavanja ili našeg dobavljača (obično jer događaj je rasprodan) mi ćemo Vam poslati e-mail da Vas obavijestiti rezervacija nije potvrđena i otkazivanja rezervacije. Ako je otkazana je vaša rezervacija i nije potvrđeno, nema novca se plaća i bez plaćanja je finaliziran.
Back to FAQ

Trebam ID pri prikupljanju moje ulaznice?

Ponekad vam je potrebno pokazati na zahtjev važeću osobnu iskaznicu na slici s prikupljanjem svoje ulaznice. Dakle, kako bi bili sigurni da neće biti nikakvih problema ili nesporazuma pri prikupljanju ulaznice molimo donijeti važeću osobnu iskaznicu slike.
Back to FAQ

Da li dodati rezervaciju naknade?

Mi smo često jeftiniji od ostalih ulaznica agenata, a ponekad čak i jeftinije nego na samom mjestu. To je zato što smo mi u inozemstvu agenta, ne prodaje na lokalnoj razini. Međutim molimo očekivati ​​da booking fee mogu biti uključeni u cijenu ulaznice od 10-25% prilikom rezervacije glazbeni, kazalište ili operu. Prilikom rezervacije nogometne ulaznice molimo vas očekuju za zakazivanje između 10-50%, a možda i više, ako utakmica rezervirate za-utakmicu! Morate zapamtiti da, da box office često nema raspoloživih ulaznica, što su mnogi događaji rasprodani. Dakle, možda ćete platiti naknadu na tom mjestu, ali onda su zajamčena ulaznica prije nego što napuste kuće, i ne morate brinuti o rasprodanih nastupa i crno tržište ulaznica koje su često puno skuplji od našeg cijenu ulaznice!
Back to FAQ

Imam pitanje ili pritužbu?

Imate li bilo kakvih pitanja ili u malo vjerojatnom slučaju pritužbu, molimo da nas kontaktirate na helpdesk@ticmate.com ili pronaći naše telefonske brojeve pod 'kontaktirati' na našim stranicama. Imajte na umu da su sve pritužbe treba poslati nam najkasnije u roku od 14 dana od dana događaja / tour. Ako dobijemo tužbu nakon 14 dana od događaja / datuma turneje ne možemo jamčiti da možemo vam pomoći na bilo koji način!
Back to FAQ

English
Ticmate.com.hr


To cart